19.36 - mitt beroende.

Jag är väldigt, väldigt, väldigt beroende av parfymen Heiress (jag kan anses vara konstig då jag luktar på mig själv, haha!) och boken 'Om jag kunde drömma'.. Har beställt 2:an & 3:an så de kommer väl på en vecka eller nåt, men kan jag verkligen vänta så länge? Efter att jag har läst ut boken, vilket är snart så ska jag fixa hem filmen. Ska bli roligt. Även om filmen troligtvis kommer att vara i cam-kvalla. Men man får ta det som finns.

Och förresten, jag är nog också rätt beroende av gotta. Om jag inte skulle träna, så skulle jag rulla fram. Nä, nu överdrev jag. Men nästan :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Älska den parfymen :D

2008-12-30 @ 14:49:17
URL: http://eemmalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0