21.11 - Idolfinalen.

Sitter och kollar på Idolfinalen som precis drog igång. Markus & alla andra framgångsrika idoler var på plats. Ola är förövrigt söt! Hehehe. Fick lite ont i magen av chipset, - inte bra det.. Hur som helst, så njuter jag till fullo av att det är helg. Så härligt.. Snart är det ju jullov och då är det ju en massa slötid (älskar att slappa, hehe!) och då ska jag se på Sagan om ringen filmerna. De är otroligt långa, men man kan se dom i etapper. På tal om etapper (haha, vilken övergång) så har jag betsämt mig för att klippa upp mitt hår en massa. Det är ju så tråkigt nu.

Anyways, så vet jag för en gång skull inte vem jag ska vinna för båda är ju bra men Kevin är ett snepp bättre så han vinner nog. Nu ska jag återgå till programmet.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0