21.15 - det enda som finns i mina tankar..

Twilight vill verligen inte lämna mina tankar, men de kan gärna stanna kvar där för älskar allt som har med det att göra. Boken, filmen, skådespelarna osv osv.. Jag bara älskar Robert Pattinson, har är så snygg & efter att ha sett så många Twilight-klipp att mina ögon snart går i kors, så verkar han även vara väldigt rolig. Den perfekta killen? Kan förstå varför han även är modell.

Fick förörigt ett mail från CDON, och de resterande böckerna (eller 2:an & 3:an, - de som finns på svenska) kommer på torsdag. De skulle komma nästa arbetsdag & imorgon, nyårsafton är ju röd så det försenar dom men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

Ska strax gå och duscha, och sen antingen Twilight-klipp eller fortsätta att läsa 'Om jag kunde drömma'.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0