21.43 - gym och andra saker.

Ikväll var jag och gymmade och det kändes helt okej faktiskt. Skönt är det att röra på sig och känna att kroppen har arbetat.. Fredag imorgon, så grymt skönt eftersom att det har kännts som att denna vecka inte har velat ta slut.. Ska slappa och plugga lite grann i helgen. Ska bli så skönt. Ska förövrigt se på Idolfinalen och äta gott imorgon. Kanske chips, för är grymt sugen. Hur som helst, så firas Lucia på skolan imorgon och då ska man väl se på luciatåget med klassen (OP1) och resten av skolan. Typ. Har en massa lektioner imorgon, men det ska ändå bli skönt med fredag. YAY! Hehe. Imorgon blir det nog att klä upp sig med klänning om det inte är allt för kallt..

Ska ta och sova strax men först ska jag läsa klart min bok 'Räcker det om jag älskar dig?' som förövrigt är riktigt bra som alla Katarina von Bredows böcker. Man fastnar i böckerna och kan inte sluta läsa.. Ska även läsa 'Som jag vill vara' i helgen som hörs vara riktigt bra.. Är även sugen på att klicka hem Twilight-serien, alltså böckerna översatta till svenska.. Får se hur det blir. Kanske finns böckerna att låna? .. Snart är det jullov, - bara en vecka kvar! YAY!

Hoppas att ni har en bra fredag och en härlig helg! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0