22.22 - Tisdagkväll.

Det känns så otroligt skönt att inte ha några som helst läxor eller prov av nåt slag. Så skönt.. Har tittat en hel del på Top model ikväll och det har varit skönt att bara ha slappat.. Nu när jag har sett färdigt säsongen, - cycle 7, så ska jag se ett tag på Titanic. Älskade film. Kate Winslet & Leonardo Dicaprio är otroliga i filmen! Så synd att Jack dör ;o.. Vet förresten inte hur många gånger jag har sett denna film? Lika bra varje gång..

Imorgon ska vi först se på film och sen ska vi på studiebesök. Funderar på klänning imorgon också.. Idag hade jag ett lila, stickat fodral med svarta sstrumpisar & stövlar..

Puss!



Titanic, - en av de allra bästa kärleksfilmerna som någonsin har gjorts. Den är ju såklart enormt sorglig men det är nog det som gör helheten.. Bara av att se en kärleksscen med dom när hon står vid relingen så börjar jag att gråta.. Tårarna rinner och rinner. Vad är det med mig nu för tiden? Gråter ju alltid till filmer.. Men det är rätt härligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0