23.31 - ajaj.

Jag har fått ont i magen av all choklad. Är less på godis, speciellt choklad så lär inte äta det på ett tag. Kommer säkert vara sugen redan imorgon. Men då ska jag stå emot suget! .. En sak som jag aldrig ledsnar på är chips, speciellt en sort. Det är jäkligt gott, men jäkligt onyttigt. Varför kan inte jag tycka att goda saker är äckliga? Haha, det där lät lite fel. Men ni fattar nog.. Ajajaj, min mage ;o

Sammanfattning av juldagen:

Vaknade ca 12.45
Åt julskina till lunch
Sett Grey's anatomy
Gick och la mig och började att läsa 'Om jag kunde drömma'
Slummrade till och från i en timme
Åt ännu mer skinkmacka, - nu till middag
For iväg till gymmet
Sen kommer jag inte ihåg vad jag har gjort? Jo, - suttit här & sen ätit scones vilket var massa MUMS!
Sett Bonde söker fru, - sista gången, där man fick se om dom var tillsammans eller ej. Jag är sorglig. Bonde söker fru!
Sett ännu mer GA, och slutligen så lider jag av magvärk av all choklad jag har proppat i mig under dagen. Inte bra, - inte bra alls.. Detta kräver nångon sorts träning imorgon. Antingen en promenad eller en joggingtur. Om jag känner mig själv rätt så lär det inte bli nån joggingtur..

Over and out. /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0