fredag.

fredag idag, och nu återstår det endast 2 dagar + ikv av lovet.. Gaah, vill ju inte tillbaka till skolan. Fast snart är det ju påsklov, tror vi hinner gå 2½ vecka. Så det är ju inte så länge ändå. Då är det påskdans, och har redan fixat kläder. Ska ha på mig en tunika/klänning. Den ser ut som en t-shirt & en kjol. 'Överdelen' är blommig och 'klolen' är svart och ser ut som en balongkjol. Den är inhandlad på Ginatricot. Hur som helst så ska jag gå och läsa ut min bok och sedan skriva engelska och möjligtvist göra en smoothie. gott! ;)

uppdatering: Så mycket fint det har kommit på H&M, sitter och funderar vad man ska beställa. Men ska iaf köpa en röd skepparkavaj som vårjacka, en sjal, en vit t-shirt med ett tryck. Sen vet jag faktiskt inte, så mkt fint.. Vill även köpa en väska & en klänning. Men jag får se.. Var på gymmet idag, mycket skönt faktiskt. Nu sitter man och tittar på let's dance, sen får jag fortsätta att bestämma vad jag ska inhandla.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0