onsdag.

Vaknade för ca 2 timmar sen, skönt att sova ut. Man får ju passa på.. Bakade nyss lite kladdkaka, så snart blir det att äta lite. Ska även läsa lite ur min bok - 'Hur kär får man bli?', den är bra hittills. Kärlek blandat med problem, vänskap osv ;) bra blandning. Enligt mig. Idag måste jag ta tag i skolarbetet lite grann, det är alltidd såhär med mig. Jag skjuter upp saker, även om jag vet att det är bäst att göra bort allt. Men men, får väl mjukstarta idag med matten. Inte så mkt som måste göras, men det gäller ju att orka. Hur som helst så blir det kladdkaka nu, och läsning. Underbart.

uppdatering 17.30:
One tree hill är hur bra som helst, laddade ner en nytt avsnitt idag som släpptes igår i usa eller något. Bra var det också. Nyfiken och otålig som jag är kunde jag inte hålla mig från att börja följa serien i usa's tempo. Är alltså på säsong fem.
Har varit helt fast i min bok i eftermiddags, hur kär får man bli? alltså. När man har kommit in i den så är den hur bra som helst. älska <3. Och förresten så är jag sjukligt sugen på att fara till backen. Måste göra det.. Just nu sitter jag här och äter mackor och risifrutti. Hur gott som helst ju! Om något helt annat så har jag beställt en bikini. Hoppas att den passar, men annars är det väl bara att skicka tillbaka och köpa en annan storlek. Det är ju friluftsdad snart & jag tänkte fara till boden och bada och jag har ingen bikini. Eller jag har en eller två, men dom passar inte riktigt & så vill jag ändå ha någon nyare och finare.. Idag var det ju som sagt tänkt att jag skulle ta tag i läxorna, men det har ännu inte hänt. usch, måste skärpa mig. Sitter här och tittar runt på Veckorevyn.com. Bra hemsida det där, - fullt med urbra bloggar, modetips och mycket annat. Verkligen värt ett besök. Här får ni förövrigt lite dagens grejer. (I brist på vettigare saker att göra)
Dagens klädsel: Randig tröja + cheap monday jeans.
Dagens mat: Risifrutti och ostmackor.
Dagens bok: Hur kär får man bli?
Dagens tvprogram: One tree hill & senare Top model.
Dagens låt: Colbie Caillat - Feeling show.

aja, det var allt från mig idag. puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0