23.58

Är riktigt sugen på att färga håret mörkare, näst intill svart. Nä inte riktigt men mörkbrunt iaf. Tror att det blir så, men måste bara köpa färg.. Imorgon fredag får jag se vad som händer. Sova länge as always, och träning dvs gym. Funderar även på att ta en kortare springtur. Konditionen är inte på topp, men man kan ju alltid börja med lite kortare och succesivt utöka sträckan. Får se hur det blir. En sak som jag blir frustrerad över är att det går inte att lägga in ny musik i ipopen (gick inte tidigare iaf), men ska ta och göra ett nytt försök på nån dag. Skulle vara riktigt skönt att springa till musik. Men annars så kan jag ju alltid lyssna på mobilen fast då måste jag hålla i den när jag springer, men det går ju. Är riktigt sugen på att springa imorgon, men man vet ju aldrig om lusten försvinner. Får väl tvinga mig.. Hur som helst, så ser jag på "The horse whisperer" och funderar på att sedan se "The wedding date", eller så blir det att se nåt avsnitt av oth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0