tisdag.

Kan berätta om gårdagen då jag inte skrev nåt igår..
Sov 3 timmar i förrgårnatt så var trött då man skulle stiga upp 07.30, men lyckades ändå inte somna i bilen. Bilresan gick iaf fort och när man kan fram till Skellefteå köpte man Body butter från The body shop osv. For till Piteå efter lunch och där hittade man en klänning från Gina tricot.. Lyckade iaf att sova lite grann på hemresan. När man kom hem var man dödstrött så man la sig och läste, gjorde mat, läste mer. Tog täcket & kudden ner i soffan och läste, men när man la ifrån sig boken så somnade man. När man vaknade gick man upp till sängen och läste och när jag även den här gången la ifrån mig boken så somnade jag, men kläderna och sminket på och sov till 10.30. Väldigt länge sen man somnade med kläderna på. Såg att jag hade fått mina gym-byxor. Alltså de där Puma.. Aja,

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0