torsdag?

Är aldrig riktigt säker på vad det är för dag nu på sommaren. Men jag tror iaf att det är torsdag. Dagens nöje är att rikta av modebloggares outfits. Den första blev Elin Klings sedan så hittade jag en fin på Fahrmans mode dvs, Frida Fahrmans blogg. Men den var inte hennes utan en tjej som hette Alexa Chung. Har ingen aning om vem hon är men hon är väl någon it-girl. Fin outfit hade hon iaf. Önskar att jag vågade sätta på mig något sånt.. Nästa outfit blir nog Frida Fahrmans. Haha, fick något ryck att teckna! ;) Roligt som tusan. Fick även mina böcker idag som jag ska plöja igenom senare på dagen. Börjar nog med, - När Lucy Sullivan skulle gifta sig, fortsätter med Vattenmelonen och avslutar med Änglar. Och förresten det är elit, - 1337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0