trötthet.

Har varit trött och seg hela dagen. Alltså sen jag vaknade vid noon, dvs klockan tolv. Det blev väl lite bättre på gymmet men det märktes att jag inte riktigt var i toppform (pga av trötthet och lite förkyldning) för det gick lite halvtungt som det gör vissa gånger.. Ärligt talat så vet jag inte vad det är med mig, är lite låg men då är det riktig skönt att inte göra annat än att läsa och lyssna på musik, - en bra låt är  Damien Rice - 9 crimes. Så fin låt. Och förresten så älskar jag min bok, men den var faktiskt lite halvseg i början och det var nära ett tag att jag gav upp men den blev bättre ju mer man läste och nu älskar jag den. Läste nånstans att författaren inte kunde skriva annat än lyckliga slut och då blir jag lycklig eftersom att jag bara inte kan med sorgliga slut.. Böckerna är som romatiska komedier och det älskar ju jag. På tal om något som jag älskar så är det låtarna The funeral - Band of horses, Non-Believer - La rocca, World spins madly on - The Weepies. Alla låtarna är från One tree hill: Roadmix. Dom är lite nötta, men de är riktigt sköna att lyssna på. Gillar ju även Augustana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0