Fredagen den 13:onde.

Detta skulle vara en otursdag, men så blev det inte. Det blev en riktigt bra dag. Hade skolavslutning idag och steg upp 05.50 för att platta håret osv. Efter ca en och en halv timmes sång, stependieutdelning osv bar det av till klassrummet för att få betygen och så. Sorgligt var det. Usch, kommer att sakna min klass. Vi skiljs åt just när klassen var som bäst. Det känndes lite vemodigt, ja. Våran lärare började att gråta och fick själv tårar i ögonen. Slutet på en era. Efter avslutningen for jag med familjen och åt på kina. Sedan hem för tårta. Kände mig sjukt trött så jag slocknade i soffan och när man vaknade for man till gymmet. Annars så har det inte hänt något speciellt förutom att jag har sett på 2 matchen fotboll. Imorgon är det Sverige-Spanien. Det kommer att bli en riktigt svår match för Sverige, men man hoppas ju på det bästa.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0