hicka.

Tusan! Har fått tillbaka min förbannade hicka som jag hade tidigare idag. Alltid när jag får hicka så tänker jag att jag kommer att hicka i 17 år som en på tv. Usch, vilken mardröm! Hatar hicka. Och förresten så har jag olidlig Sex and the city-abstinens. En skiva funkar inte på min datorn bara på min brors (fattar ej varför) och där kan jag ju inte se, för han sitter där. Asså, jag vill se nuu! Har blivit sjukt beroende. Trodde verkligen inte att serien var såhär bra och beroendeframkallande. Tur att jag får se imorgon.. Men, nu vet jag ju inte vad jag ska göra? Kanske en film tills jag blir tröttare och kan somna. Vilket i-landsproblem. Och föresten, vilken skräll att Turkiet vann idag (i fotbollen såklart!).

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0