måndag.

Det har varit brännbolssturnering hela dagen. Våran klass sög. Nejdå, vi vann fakiskt ett antal matcher också. Slutade ca 12.30. Skulle egentligen ha sett finalen också men fick fara med bussen för mina snälla lärare. Åkte med bussen och när man kom hem så satte man sig här. Det blir att chilla tills pappa kommer hem för då far man till gymmet. Skönt! Nog för att det känns lite motigt just nu. Men det är så sjukt skönt efteråt. Annars ikv blir det att se på fotboll. Det skulle tydligen vara 2 bra matcher.. Aja, nu ska jag söka runt lite på datorn om jag hittar nån bra film som jag kan se,
 - Detta ikv ;)


Uppdatering:

Jag är less, less, less. Och det är bara förnamnet. Är mestadels less på folk på skolan. Usch. Vet inte vad jag ska tycka, vad jag ska göra osv osv.. Imorgon blir det att fara först till boden på någon rundvisning av nåt fort (roligt? nej, men hellre än att bada i Boden, - innebad) och sedan till Luleå för att shoppa i några timmar. Vet inte ens med vem jag ska gå i Luleå med, vad jag ska äta osv. Vet inte mkt just nu, känns det som. Usch. Det ordnar sig imorgon men ibland skulle det vara skönt att bara veta allt vad man ska göra, ha någon som tex. en bästa kompis.
Men, så enkelt är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0