onsdag.

Härlig sommardag det har varit! På gympan var vi på strandängarna och spelade doppboll samt volleyboll ;) Sjuukt kul det var! Efter gympan hoppade en del i (även jag) från bryggan i det iskalla vattnet. Kroppen fick typ en chock men skönt var det iaf, för det var jättevarmt ute. Efter skolan låg jag och solade ett tag. Asså, det tar typ svinlänge för mig att få färg, men får väl ha tålamod ;) Roligt imorgon, sista dagen med lektioner och på kvällen ska man till Sofias stuga & sova ;) , roooligt! Hehe. Aja, har en muntlig redovisning eller vad det var imorgon, och jag har inte ens börjat plugga. Men skitsamma, betygen är ju ändå typ satta så ;) , på tal om betyg. Fick veta att jag kommer att få MVG i historia och religion. Jag är glaad! Inte för att skryta, men jag är glad för att jag även får MVG i engelska, bild, musik samt kanske i HK :) , inte toppbetyg men jag är nöjd ;) Hur som helst så blir det att se en romantisk komedi med namn Cake. Sedan kanske lite plugg, & tv.


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0