Augustana.

Gillar verkligen Augustanas låt 'Still aint over you', så fin ;) . Sitter här och lyssnar på dom och tittar runt lite grann.. Idag, lördag, har det inte hänt något speciellt. På förmiddagen låg jag och såg på GG (dvs. Gilmore girls) och sen vid halv tre for man en sväng för att bygga muskler på gymmet. Sedan mat och hem. Tog en tupplur i en timme mellan sju och åtta och sen dess har jag bara varit trött och seg. Har också målat mina naglar i en limegrön/lysgul nyans som verkligen.. Lyser! Dom lyser ju nästan i mörker. Fin färg det där. Imorgon, då är det EM-final med Spaninen mot Tyskland. Och Spanien ska vinna har jag bestämt. Ska bli roligt! Då får man ju även kika på snygge Casillas (Spaniens målvakt). Han borde vara anfallspelare för då hade man ju sett på honnom hela tiden. Haha ;) Nu lite Gilmore girls-tittande liggande i soffan.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0