punkt.

Efter gymmet i eftermiddags blev det att svänga förbi LH:s för att hyra film. Hittade 2 filmer, - Love in Manhattan (Griffin & Phonex) och en annan som jag för tillfället inte kommer ihåg namnet på. Såg den första tidigare och den var riktigt sorglig. Funderar på att se den adnra och sen den första en gång till. Men, jag är rätt så trött så jag får se hur det hela går. Det blev förresten ingen solning till mitt förtret, men det blir ist imorgon. Förresten så är det sjukt skönt att detta är den första helgen som man inte har nån läxa att göra. Som alltid sparas till imorgon. Har alltid tänkt att göra allt tidigt, men det blir alldrig. Sån är jag. Hur som helst, så ska jag börja att se den dära filmen. Kan skriva vad jag tyckte om den imorgon. Det blir nog en hel del filmer imorgon kväll. Nice ;) Aja,


pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0