söndag.

Gud, vad jag skulle vilja spela piano. Så fint! Har sett 'A walk to remember' idag, älskar den filmen. Underbar.. Hur som helst så skulle jag bersätta om filmen jag såg igår. Den hette 'In the land of women', och den var väl okej. Inte helt min stil, men den gick att se.
Vaknade vid tio - halv elva, såg Griffin & Phoenix en sista gång. Sorglig. Rätt annorlunda film fakiskt. Alltid roligt att se nåt nytt. For till Kalix vid tolv. Det blev äntligen att sola. Riktigt mysigt med musik och värme. Okej, det är inte bra pga. att man kan få hudcancer, men det är ju så sjukt skönt & så måste jag få lite mer färg till skolavslutningen, på fredag. Så nu blir det att fara på tosdag & torsdag. Kanske även onsdag, även om det inte är bra. Men efter avslutninge blir det nog mer sällan. Aja.. Skola imorgon, eller skola och skola. Det är brännbollturnering & så ska vi städa klassrummet & skåpen. Usch, det börjar bli lite nostalgiskt. Hehe. Anyways, så blir det kanske nån film eller nåt nu.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0