torsdag.

Har haft en liten bloggpaus. Var iaf på den årliga avslutningsmiddagen för 9:or. God mat! ;) . Började 09.00. På dagens schema stod kubb, lacross osv. Det blev mest frispee, & lite volleyboll. Asså bara passa till varann. Till lunch var det baguette, yogurt & saft. Slutade ca 10.30, men fick vänta till typ 11.30 eftersom att det var då Oscar slutade. Kom hem nyss & ska strax (efter att ha läst igenom ett gäng bloggar) duscha. För ska till frissan 14.30. Har spray osv i håret, så det måste bort. Guud, jag vet verkligen inte hur jag ska klippa mig. Men det blir nog en massa uppklippningar, snelugg & kanske lite kortare. Eller så behåller jag längden och toppar det lite. Men, jag får se.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0