fredag.

Vaknade vid nio, men låg i sängen och snoozade till tio. Jag vet seriöst inte vad det är med mig, vanligtvist så brukar jag ju vaknade vid 11-12 men nu för tiden så blir det att man vaknar vid nio och om inte tidigare.. Hur som helst så har jag suttit här och sett på one tree hill. Är på säsong 2, i mitten av säsongen ungefär. Det är nu det börjar bli bra. Nog för att det har varit det hela tiden, men asså dom avsnitten jag ser på nu är ändå för bäst! Drog till gymmet vid halv två, körde igenom programmet. For sen och handlade och därefter hem. Satte sig här & hjälpte även till med maten lite grann. Ska ta och fortsätta att se på one tree hill.
Kan även slänga in dagens..
Dagens serie: One tree hill.
Dagens snacks: Nötter, - chili, cashew & pistage.
Dagens tidning: Aftonbladet klick.
Dagens mat: Fläskfilé, klyftpotatis & bernaise.
Dagens program: Let's dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0