söndag.

Jag har blivit beroende av One tree hill, på riktigt. Älskar den serien. Det blir bara att jag laddar ner mer och mer, kan inte sluta titta.. Rätt slapp söndag. Vaknade vid halv tio, såg på one tree hill för ovanlighetens skull & for till gymmet vid tolv. Gick rätt trögt idag för var helt trött och seg i kroppen, men det gick väl. For sen och köpte en grandiosa vesuvio som jag ska värma senare. Annars så bli det att titta på reprisen av top model (om den inte redan har visats). Hur som helst, så ska jag fortsätta att sociala mig på msn & se på oth.

uppdatering:

Varm choklad is the shiet! Så gott.. Sitter och dricker en kopp medans jag ser på one tree hill. I detta avsnitt så är det storm, strömavbrott åde. Visst äre passande att jag myser med choklad då, den perfekta sysslan när det regnar.. Imorgon blir det lite nerladdning av musik för måste fixa igång ipoden osv. Kan nog inte heller hålla mig från att ladda ner mer oth. Även om det stod i tidningen för inte så länge sen att de ska bli hårdare när det gäller nerladdning. Men.. Jag är helt enkelt oth-sjukan så jag kan knappt stoppas för om jag inte får mer oth så vet jag inte vad som händer. Haha. Anyways, så blire att dricka upp chokladen och se färdigt 2 ½ avsnitt innan jag går mot sängen för en natt sömn.

puss, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0