tisdag.

Då är permanentningen bokad, imorgon 09.00. Trodde att man skulle typ få tid om en månad eller nåt.. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Om jag ska göra som jag gjorde förra gången, lockigt. Det största, alltså lite halvt smålockigt. Men gillade det iaf. Tror nog att jag ska göra så.. Har hittat några saker på nätet som är såå snygga så jag måste ha dom. Ett par vita, låga, converse, en röd klänning & en blårandig väska med stor blå rosset. Så nyggt. Menmen, man kan ju inte få allt här i världen. Aja, uppdaterar kanske sen.

Uppdatering:

Jag har fått en hung up på alternative rock, såsom Fall out boy, Foo fighters, Nada surf osv. Så det blir att fylla mobilen med en massa ny musik. Det får ske efter middagen/kvällen. Men första måste jag ju ladda ner en massa mjuusik. Btw, Foo fighters - Times like these. Såå grymt bra. Jag har väldigt blandad musiksmak. Från Bethany Joy Galeotti (från oth, med elsewhere & halo), Nada surf, Foo fighters till Fall out boy. Hur som helst,

Btw, dessa är de tre sakerna som jag sa att jag ville ha. Men klänningen är redan beställd. Kanske blir det att ha den på skolavslutningen eller till vardags med ett par strumpbyxor. Väskan är från Forever21, vilket är ett amerikanskt märke (ung. som H&M) och är rätt billig - 97 kr. Men jag vet inte hur mkt frakten kostar åde, så det blir nog inte av något köp. Å de vita skorna är av märket converse. Vill ha dessa. Men jag får väl nöja mig med mina röda, högre converse..
image1image2image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0