torsdag.

Har varit rätt kass på att skriva här i veckan, men har inte orkat.. Var iaf i Boden i tisdags, det var väl sådär. Mkt roligare i piteå kan jag då säga.. Men det gick väl. Sov iaf på både ditresan & hemresan. Skönt.. Igår hände det inte mkt. Skola som vanligt. Lång dag dessutom.
Slutade vid två idag för ovanlighetens skull. Skönt.. Har inte haft så jobbig dag idag. Hade bla HK. Slapp göra mat, åt bara för gjorde en teoriuppgift.. Kladdkaka åt man nyss, mums! Snart ska man dra sig mot gymmet. Sedan läxor, tv & sitta här.
& btw så är det sjukt skönt med fredag imorgon. Sen har man bara 2 dagars skola + påskdansen innan påsklovet börjar.

uppdatering:

Just nu är jag verkligen dålig på att blogga, har ingen större lust även om det är skönt att skriva av sig (om du fattar vad jag menar) .. Var på gymmet ikv, gick väl som vanligt. Har tittat på oth hela veckan, åh vad det är bäst asså. Skola imorgon, så det vore nog en bra idé att gå och lägga sig strax.. Börjar 09.30, men åker till skolan vid åtta för det går ingen senare buss. Får ta och plugga lite engelska och så & läsa lite tidningar på skolbibblan. Provade min påskdans-outfit ikv, det blir min klänning (ser ut som en t-shirt med en ballongkjol som är hög i midjan, svårt att förklara), svarta/lite transparenta strumpbyxor eller heltäckande stickade strumpbyxor & ballerinaskor.. Hur som helst så ska jag se lite oth sen sova.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0