äntligen fredag!

Så otroligt skönt med fredag! Nu är det bara 2 veckor kvar av skolan. Det är endast en vecka med lektioner. Wonderful! Har bara 2 saker kvar att göra. Ett matteprov på måndag (som jag måste plugga järnet till) och en muntlig grej i HK. Sen är alla läxor över. Ska tusan fira då! Hade en väldigt chill dag idag. Började 09.30, åt på kina med klassen, spelade lite volleyboll (utan nät) och köpte en glass. Vi hade verkligen tur med vädret! Solen sken och det var varmt så hade shorts. Nu känns det som sommar.. Ikv blir det väl att ta det lugnt och äta lite taco. Imorgon på dagen, - Luleå (shopping), samt försöka plugga lite & på kvällen troligtvist citykalaset eller vad det  var. Det är iaf med karuseller och grejer.. När man kom hem från skolan så städade jag och bytte sängkläder. Så ska lägga mig och se ett par avsnitt av Gilmore girls. Har säsong 3,4 och 6 (har börjat att titta på säsong 3). One tree hill, säsong 2 (tror jag det var), Grey's anatomy säsong 1 & 2 och OC säsong 1 & 2. Har mycket att se om man är sugen. Det är sjukt skönt att ligga i sängen och titta på underbara serier. Tror att jag ska se på Gilmore girls (de säsongerna som jag har) och sen One tree hill. Har fler säsonger av One tree hill, men de är på datorn och min DVD kan inte visa brända så ;o . Men ska skaffa en annan DVD.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0