fredag.

Hyffsat jobbig dag. Spanskan var väl okej. Därefter engelska. Gillar engelska, så det var en lektion rolig. Satt i grupper och fick frågor om hygien osv. & diskuterade.. Hade även orientering och vi lyckades springa lite fel. Svammel! Sist på dagen hade man historiaprovet på 14 sidor. Satt ungefär 2h och 45min. Lite less jag var. Hujja! Kommer inte få mvg, det är säkert. Men skitsamma. Gjorde mitt bästa. Efter provet blev man hämtad och släpade sig till gymmet. Usch, vad jag var slut. Orkade ingenting..
Såg på Grey's för ett tag sen och de sista 3 minuterna så försvann ljudet. Hyffsat irriterande det var för det hände nåt viktigt och ville höra vad de sa. Menmen. Det slutade iaf med att Derek & Rose gick hand i hand. Usch, det ska vara Meredith & Derek. Inget annat. Samma gäller det i One tree hill, - det ska vara Lucas & Peyton. Just nu ser det inte ljust ut på den fronten men längtar till tisdag då man får se vad som händer.. Aja, på tal om tv-serier så ska jag kolla på Gossip girl. Sen blir det kanske att sova för har typ träningsverk eller något & känner mig lite halvdålig.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0