ingen rubrik.

Var på gymmet ikv, och det gick bra. Skönt var det iaf.. Alltså tänk vad små saker kan göra att man blir lite halvsårad, alltså vad man läser. Vet inte ens om det är om mig, men ändå. Aja, skitsamma. Jag får väl lära mig att inte bry mig. Men det är som svårt, för har inte världens bästa självförtroende.. Menmen. Det blir skönt att gå ut nian, det är ett som är säkert.. Det kommer ju bli lite nervöst innan man börjar den nya klassen. Men det kommer man över.

Sitter och tittar på tv, men ska ta och sova på en stund för känner mig svintrött. Imorgon blir det att färdigställa min novell samt SO-arbete om hinduismen. Så det blir nog en del läxor, men kommer nog ändå sitta här.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0