ingen rubrik.

Har så sjukt mkt i skolan de sista veckorna så jag får typ panik varje gång jag tänker på det. Måste skriva ett hk-arbete till fredag, lämna in min novell (som jag knappt har börjat på), massa läxförhör, läsa ut en engelsk bok + bokrecention. Uuusch. Orkar verkligen inte nå mer.. Det positiva är att på tisdag får jag ladda ner ett till avsnitt av One tree hill, och får därmed redan på massa spännande saker (som jag har sett på promot).. Jag är typ beroende! Men det är säsongsavslutning efter det avsnittet. Pga författarstrejken ;o , det är också säsongsavslutning av Grey's. Cry me a river! Men de kommer säkerligen tillbaka till hösten ;) .. Skola imorgon, känner inte för det men det är ett måste. Ska snart gå och lägga mig och få skön sömn.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0