lördag.

Tänkte slänga in ett inlägg nu innan klockan blir 12. Har iaf inte gjort ett piss idag. Har legat framför tv:en och suttit här hela eftermiddagen. Har kännt mig allmänt förkyld. Har en jäkla hosta, nyser & är hes. Inte roligt.. Såg på 3:an idag. Det var iaf programmet då dom söker efter en ny pussycat doll. Det är ju typ som top model, idol osv. Men bara att dom får göra lite andra saker. Som dansa & sjunga. Och så åker dom ut en efter en. Jag fann programmet lite underhållande faktiskt. Perfekt med halv-maraton av serier på helgen då man är lite halvsjuk.. Imorgon är det söndag och då är det bara en dag kvar av helgen.. Usch. Måste göra lite läxor osv imorgon, men det vill jag inte tänka på nu.. Aja, nu ska jag iaf se på Step up. Bra film det där. + att huvudpersonen är het.
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0