måndag.

Såg just klart Step up 2: the streets. Älskar den filmen, så underbart bra! Och att en av huvudpersonerna är het är ju ett plus. Detta piggade upp min annars trötta och sega måndag.. Har varit förbaskat trött hela dagen. Usch, hatar verkligen måndagar. Men dom måste tas igenom, och skönt att den är avklarad iaf. Imorgon är det nationella som gäller, - i matte. Usch och fy, undra hur det ska gå? Får väl ta och göra mitt bästa & hoppas på det bästa.. Vi skulle ha haft musikprov imorgon exakt den tiden då vi har nationella. Hur tur har man inte? .. Ikv blir det väl mest att chilla & möjligen börja titta på nån läxa.. Sen kl 21.00 blir det att se på Cashmere Mafia. Är vekligen glad att det är på måndagar. Anyways,
image12

Uppdatering:

Är riktigt trött just nu så ska hoppa in i duschen på ett tag, läsa min bok (en engelsk bok som måste läsas ut i veckan) & titta på Cashmere mafia. Sen så kanske man kollar igenom lite matte innan man går och lägger sig.
Har rätt chill dag imorgon om man bortser från mattenationella. Skull även till skolsköterkan och kolla min rygg (om den har blivit bättre/sämre sen jag var där sist) för har lite scolios. Alltså att ryggraden är sne. Hur som helst,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0