onsdag.

Skola idag som vanligt. Det var endast 2 tjejer i klassen idag eftersom att resten var på skol-DM i basket. Rätt lugn dag med en ganska så rolig gympa. Den var inte så jätteseriös, om jag säger så.. På eftermiddagen så fick jag en sprängande huvudvärk så jag trodde nästan att jag skulle svimma. Kom hem, tog en panodil + mat så den gick över.. Hade tänkt fara och gymma ikv, - antingen själv eller om jag får med sofia. Annars ikv blir det att se på top model och bara ta det allmänt lugnt. Måste även börja plugga till prov & läsa min engelskabok. Aja, hur som helst..

Uppdatering:
Nej, det här är verkligen inte bra. Har inte varit och gymmat på hela veckan. Tänkte ju fara idag men det blev inte för sofia skulle inte och då ides inte jag + att j ag fick tillbaka min huvudvärk. Det måste bli imorgon, måste ta ett pass. Sen blir det på fredag & söndag. Så får det det bli.. Det är redan torsdag imorgon. Gud så snabbt veckan går! Snart fredag och helg.. Sitter just nu och tittar på det nyaste avsnittet av Gossip girl. Sedan blir det lite läxor. Ikv blir det att hoppa i säng klockan tio. Behöver sömn.
Sitter och dricker Ramlösa skogshallon, - supergott!image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0