tisdag.

Har inte mkt att säga idag. Hade musikprov (som jag har gruvat mig för) och det gick bra - MVG. Tyckte inte att det var speciellt svårt.. Annars har det inte hänt mkt. Skolan gick hyffsat fort. Slutade igentligen 13.40 men hade sen sångträning inför skolavslutningen i 1h. Annars så har det inte hänt nåt speciellt. Laddade ner oth när man kom. Så underbart bra. Det hände en hel så längtar till nästa tisdag för att se fortsättningen (nog för att det är säsongsavslutning). Då har man nåt att längta till. Hur som helst så ska jag se nån sneak peak av grey's & sen sova.
 
En liten parantes är att Chad Michael Murray är sjukt het, asså jag dör! Dagens ögongodis.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0