torsdag.

Jag har haft bloggabstinens i eftermiddag. Har haft lite halvproblem med inloggningen men nu fungerar det som det ska.. Har haft en rätt så chill skoldag idag, - slutade 13.40 ;) Najs.. Håller på att renskriva ett arbete som ska vara inlämnat imorgon. Har en del att skriva så ska göra lite läxor ikv, men annars ta det lugnt. Kan alltså inte fatta att det är torsdag idag. Vars har veckan tagit vägen? Skönt är det iaf. Snart är skolan över, det ska bli så sjuukt skönt! Men gud så mycket läxor/prov/inlämningar vi har kvar. Har 2 prov, 2 inlämningar + muntlig redovisning. Måste även räkna ca ett kapitel matte. Kill me now! Aja, ska göra bort en del nu i helgen.. Hur som helst så ska jag fortsätta att skriva på mitt arbete. Det är för mycket saker på nätet som distraherar mig.

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0