torsdag.

Oj, glömde visst att blogga igår. Men var iaf på skolan till 15.00, därefter gym, plugg & top model.. Torsdag idag (det känns verkligen inte som fredag imorgon). Bakade bullar på HK:n, - mums! Hade även ett nationellt prov i matte, - muntligt. Det gick väl okej.. Har iaf ett stort prov imorgon i Historia så det blir att plugga till det i eftermiddag & kväll. Fattar inte hur jag ska orka, har verkligen ingen lust att plugga. Men det måste ju göras.. Aja, hur som helst.

Uppdatering:

Igentligen borde jag verkligen inte sitta här. Jag borde sitta och plugga järnet till morgondagens historiaprov. Men, jag orkar verklligen inte. Är så sjuukt skoltrött. Orkar inte läsa nå mer läxor. Vill bara ha ha sommarlov, och gå ut nian. Men det tråkiga med det är ju att säga hejdå till de lärarna som är bra. Som mentorn/soläraren/svenskaläraren Marie & engelskaläraren Solveig.. Aja. Roligt att få slutbetyget. Även om jag säkert blir onöjd över nånting. Men skitsamma. Nej, nu måste jag plugga.
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0