00.48

Började att se på Over her dead body, men kryssade efter ca 25 minuter för den verkade inte vara super & var inte sugen på den sortens film så nu hade jag tänkt läsa några bloggar tex, - According to Jennie och sen kolla om favoritbloggarna har några uppdateringar men det tvivlar jag på eftersom att klockan ändå är 00.50.. Det blev inte att läsa något ikväll, så jag antar att jag får läsa mina 35 sidor imorgon. Men det klarar jag, för engelskan var inte svår alls.. Imorgon, eller idag om man ska vara alldelens korrekt, så ska jag sova lääänge. Ska bli riktigt skönt :). Imorgon börjar förresten Sanningens ögonblick och denna gång börjar det med Linda Rosing, kan bli roligt. Aja hur som helst.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0