11.50 - ett evigt väntande.

Nu har man slutat, ätit och sökt efter en bra bok - utan resultat. Nu ska jag läs alla bloggar jag kan så att tiden kan gå så att klockan är ca 12.50 för då ska jag gå mot stan för att köpa en tidning om pengarna räcker till. Hoppas, men tror inte att jag ahde nog. Fattades nog 2 kronor. Suck.. Får väl köpa en tidning utan korsord, men det är ju tråkigt.

Längtar till klockan tre, för då slutar man så man kan åka hem med bussen.. Ska slänga i mig nåt och sen iväg och träna. Längtar supermkt, och det ska bli skönt att röra på sig.'

Nu ska jag läsa Kenzas, Linn Gustafsson, Style by kling, fahrmans mode, Sofis Snapshots, Blondinbella, Stina-Lee osv osv.. Ska läsa alla bloggar jag kommer över & surfa runt efter något intressant.

Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0