11.50 - onsdag.

Jag håller på att dö av strisstess. Har så jäkla tråkigt.. Eller jag hade supertråkigt då alla datorer var upptagna. Nu kan jag surfa runt lite varstans så jag håller mig sysselsatt..

Imorgon gäller det - ska laga tanden och jag vet inte om jag ska ta bedövning eller ej. Det är ett litet hål som inte ens gör ont så jag vet inte om jag ids få en spruta i munnen. Anyways så bestämmer jag det imorgon.. Usch.. Har även prov sen på eftermiddagen men det känns ganska lungt för tror jag har pluggat in det mesta men får läsa igenom lite ur boken, anteckningar & blad. Då är det nog ingen fara.. Sen har man öppet hus - och jag ska inte ta blodtryck, har jag bestämt för kommer typ inte ens ihåg allt & tänk om man mäter helt fel och inte hör det man ska höra. Jaja, - får väl hålla tummarna att jag inte behöver göra det då.

Förkyldningen har brutit ut & har börjat hosta. Hela halsen känns helt igensvälld och det gör ont att svälja.

Förresten nåt roligt hände idag, - en kvinna från Stockholm ringde och sa att jag har typ felparkerat min bil osv osv.. Jag bara - asså jag har ingen bil. Kvinnan - hm, jaha. Då har jag väl ringt fel.

Jag är 16 och har inte ens börjat övningsköra :D hahah!

Nu ska jag surfa runt på bloggar - Fahrmans mode, Sofis Snapshots, Linn Gustafsson osv osv. Ska läsa igenom bloggtoppen och sen Veckorevyn.com

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0