12.03 - Less.

Är less på skolan just nu, och jag går bara i ettan och har nyss haft lov! Men det är nog det som är grejen, för man är nog lite ovan att häcka i skolan efter en veckas slöande.. Önskar att det kunde bli den 20/11 (jag längtar inte!= så man kan göra bort lagningen av tanden. Det var tydligen också nån början på hål, men det ska tusan inte bli ett hål för har bestämt mig för att borsta och tandtråda ordentligt.. Har varit lite slarvig när det gäller att tandtråda, men det ska jag tusan bli bättre på. Ska göra det minst en gång per dag..

Nu har man två lektioner kvar, - matte och engelska. Matten är faktiskt inte så jättefarlig för tillfället men det beror nog på vad man håller på med.. Det handlar nog också om självförtroende, i allmänt. Om man tror att man är superdålig på nån sak, så blir man det. Därför är det nog bättre att tänka positivt. Eller iaf försöka.

Dagens blogg: Amanda Berg.
Dagens serie: Vänner.
Dagens dåliga: Hål i tand.
Dagens sajt: Veckorevyn.com

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0