12.24 - FREDAG!

Så underbart skönt med fredag! Har bara kvar Vård och omsorg & då ska vi bara ha massage & så ska läraren läsa ur en bok. Sen ska man och åka skridskor i ishallen, det blir rätt så skoj fast det är ju bara det att jag suger på det. Men vad gör det? .. Ska mysa hemma & se på Grey's. Det blir riktigt nice!

Förresten - imorgon ska jag till Luleå och titta runt. har fått lite pengar, som kanske ska spenderas om jag hittar nåt fint.

Idag har man haft ett hål på två timmar, - halv elva for man mot kina för att äta pizza till lunch. Det var gott som tusan :). Gick sen runt på en massa affärer och provade ett par UGGs, dom var riktigt fina men jag vet inte om jag ska köpa dom. Har ca 2500, och de kostade 500 så man kanske slår till.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0