13.46 Bloggfix, dusch & film.

NEEJ, CPBLOGG! - Hade skrivit ett hyffsat långt inlägg men sen raderades allt bort. Lite tjurig & sur man blev.. Har iaf fixat på bloggen idag, - en signatur. Den blev liite stor, men det får jag försöka att fixa imorgon eftersom att bloggen strular idag.. Hur som helst, så hade jag tänkt läsa de sista 15 sidorna ur min bok, duscha & fräscha upp mig med smink, om jag hinner, - se på 'The little black book' (Alla hans ex), klä mig som tusan inför hockeyn, (långkalsonger, jeans, dubbla tröjor, ullkappa eller dunparkas, stövlar, dubbla vantar & halsduk) - behöver jag säga att jag hatar att frysa.

Nu får jag vara effektiv eftersom att hockeyn börjar 16.00.

(Hoppas att inlägget uppdateras!)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0