13.59 - söndag.

Det blir nog skola imorgon, eftersom att det är bäst att göra bort provet så man inte skjuter upp det.. Ska plugga en del glosor ikväll och hoppas att dom sitter imorgon.

Mår bättre idag med undantag för min hesa röst, halsont & nysningar hela tiden. Men det är inte så hemskt farligt.. Är så sjukt sugen på att träna att jag håller på att gå sönder. Undra om man skulle ta ett superlugnt styrketränings pass ikväll. Skulle vara härligt!

Idag har man hunnit med att se en del skidor, - gillar friidrott på sommaren & skidor på vintern.. Vaknade vid halv elva och sen dess har man hunnit laga sig lunch, plugga lite grann.

Förresten så ska jag spara mitt hår långt, och inte klippa det & speciellt inte klippa upp det då mina uppklippningar har blivit långa.. Mkt finare med långt, tjockt och glansigt hår än uppklippt & kort.

Anyways, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0