14.35 - Jag älskar serier.

Jag blir fullkomligt lycklig av serier, speciellt då dom inkluderar kärlek & en massa annat.. Såg just färdigt Gossip girl och före det One tree hill. Det nyaste avsnittet av OTH var en av de bästa avsnitten, nånsin! Det var annorlunda och underbart. Samma gäller Gossip girl, även om det inte var annorlunda så var de underbart.. Nu håller jag på att längta ihjäl mig till nästa tisdag! Fast det går fort, eftersom att det är snart fredag & då är det Grey's (kärlek även där!) sen helg och helgen går alltid supersnabbt & sen är det ju bara måndagen kvar.

Anyways, så ska jag fortsätta att plugga Medicinsk grund och se några avsnitt av SATC.

Jag är seriöst beroende av serier, men vad gör det när jag kärlekar dom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0