16.26 - Top model.

Har sett ännu mer Top model idag, och inte pluggat så mkt matte som jag borde ha gjort. Men man kan ju inte plugga så mkt matte då man inte vet hur provet ser ut.. Tror jag kan det mesta iaf, så man får hoppas på det bästa :). Var som sagt till Kalix och kolla in julskyltningen. Det var snöstorm, men ändå mkt folk.. Skulle ju köpa mig ett par UGGs, men det fanns inte i min storlek och så var det inte äkta och när man bor i den delen av landet då det är mkt snö på vintern så går det inte riktigt med skor som inte tål allt för mkt snö & blir sjöblöta.. Om jag nu ska köpa mig ett par, så ska det vara äkta men då är ju frågan - är dom väldigt dyra då? Troligen, men ska iaf kolla på priserna nästa gång jag far till Luleå för shopping..

Imorgon är det skola och är inte så jättepeppad, men man får ju se fram emot jullovet som kommer att bli underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0