16.45 Läxor, - suck..

Nu är jag hemma, och har ätit middag för ett tag sen. Åt sött efter maten, så måste gå och rengöra mina tänder strax för att det inte ska bli fler hål eller att hålet blir större. Ska först tandtråda, sen skölja med Listerin. Det bränner som tusan i munnen när man gruglar med lite Listerin. Men antar att det är bra, för då försvinner väl bakterier.

Känner mig väldigt omotiverad att börja plugga in engelska glosor för tillfället.. Känns som att skallen är igentäck av snor & så har jag ont i huvudet. Roligt.. Att jag måste läsa ut en engelsk bok snarast för att inte förstöra min helg, gör inte saken bättre. Men det måste jag verkligen göra, för orkar inte med den ihelgen.

Humör: omotiverad, trött & slö.
Hår: Just nu är det uppsatt.
Smink: Puder, maskara, ögonbrynspenna, rouge & lipsyl.
Borde: Plugga engelska.
Mat: Lunch - mackor & fil. Middag - plättar.
Önskan: Att det kan bli fredag och helg, nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0