18.03 Engelska läxan och EMA.

Jag är pågång med engelska läxan, - glosor & bok.. Ska försöka läsa en hel del sidor, eller helst läsa ut den. För orkar inte med en massa läxor på helgen då man bara vill vila upp sig.. Har hittat en massa bloggar som jag läser lite nu, och Kenzas EMA-blogg är riktigt underhållande.. Hon är ju där på galan och jobbar backstage, i think & så skriver hon en massa om vad som händer där nere. I Liverpool alltså. Idag är det ju EMA, klockan 21.00 för att vara exakt. Men jag vet inte om uppträdandena börjar riktigt så tidigt, men det återstår väl att se.. Nä, nu tänkte jag läsa några rader från diverse bloggar och sen fortsätta att läsa min dumma engelska bok, - 'The girlfriend'.. Den suger. Om jag ska läsa på engelska så ska det var chiclit av något slag eller Harry Potter.. Geeky? Yes..

En låt som jag har tipsat om tidigare är If i were a boy. Riktigt bra! Det är även musikvideon.

Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0