20.45 - Idol..

De flesta i Idol har sjungit och jag kan konstatera att Alice är en klar favorit. Som alltid! Kevin sjunger ju också bra som vanligt och kvällens ögongodis är Robin. Alltså inte rockkillen, utan den yngre.

Idol och min Med. grund-bok har min uppmärksamhet för tillfället och det känns som att faktan och lungorna fastar när jag sitter och lyssnar på när idolerna sjunger.. Ikväll känner jag mig förövrigt totalt stressfri och endast lugn och glad. Skönt, för man brukar vara lite stressad när det är mkt i skolan..

Nu när det är paus ska jag söka efter lite kärleksfilmer, funderar att se på Dreamgirls. Eller kolla lite om den ifall man bestämmer sig för att tanka den.

Anyways, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0