22.39 - lördagkväll.

Den här förkyldningen verkar inte vilja lämna mig ifred. Hade lite feber idag, och har kännt mig allmänt krasslig med hes röst, ont i halsen & huvudvärk.. Får se hur det blir med skolan på måndag, om jag känner mig nog kry för att sitta i skolbänken från 08.00-15.20. Det återstår att se.

Stjärnor på is såg jag som sagt ikväll och alla paren gjorde två uppträdanden. Markus första åk var lite, snubbligt & men det andra var toppen och han fick poängrekord. Det var ju bra att han tog igen sig i andra åket.

Upptäckte att jag hade några skivor av SATC, första säsongen så ska ta och kika på nåt avsnitt innan det är dags för att sova. Förresten, på tal om SATC så är det jäkligt stor skillnad mellan den första säsongen och den sjätte. När det tex gäller utseenden.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0