Onsdagkväll.

Imorgon är det torsdag och då är det bara några dagar kvar av lovet, men det är ju skönt så länge det varar..


Imorgon blir det att ta itu med en engelsk bok, som ska läsas. Ska iaf läsa nån sida, för lite är ju iaf bättre än inget alls. Right? .. Ska även gå ut och äta lunch på kina med familjen. Det blir jäkla nice! Antingen så blir det en pizza eller kyckling i currysås. Vad jag än väljer, så är det supergott. Kina har tusan de godaste pizzorna, inget slår dom. Kinamaten är ju också såklart god, eftersom att det är en kinarestaurang. Även om maten inte behöver vara god bara för det, men ni fattar nog. Hur som helst, så är maten där supergod & längtar till imorgon.. Imorgon blir det även att chilla och njuta av lovet, genom att kolla på serier & film (tycks aldrig bli färdig med filmen jag ser på) och sen på kvällen blir det att gymma.. Låter som en bra dag enligt mig..


Håller på att fixa & trixa med bloggdesignen, och måste verkligen få tillbaka min header. Men det får bli ett senare problem som jag får fixa förhoppningsvis imorgon..


Ska sova på ett tag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0