20.13

Ni har väl läst om att några forskare i Schweiz ska låta typ två protoner krocka och så tror en massa forskare att detta kan leda till att ett svart hål bildas och jorden sugs upp i det. Shit, vad läskigt. Usch.. Aja, vad har jag egentligen gjort ikväll? Typ ingenting, när jag borde ha gjort läxor. Menmen, ska iaf duscha strax och sen se 'Vem kan slå Filip och Fredrik' - hur kul som helst. Detta var skrivet för ett tag sen, ja. Det har kommit annat imellan.. Såg som sagt programmet och det var roligt så det blir att se det imorgon också. Heja Fredrik & Filip.. Imorgon börjar skolan 09.50, så det blir gym för min del klockan 8. Sen ska man plugga engelska & matte i ett tag. I think.. Slutar 14.00, efter att ha sett film, och då får man hämtning. Aja, ska gå och läsa min nya VR & lösa lite korsord. - Måste förövrigt ändra om färgerna lite, för lessnar fort.
Denna klänning var riktigt snygg, 'Vanessa' från Gossip girl bär den. Vet inte hennes riktigt namn.. Aja, nu sängen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0