lördag.

Vaknade för ett tag sen, åt frukost/lunch och nu sitter man här och tittar på sneak peek av oth. Önskar att jag kunde hålla mig från dom, men det kan jag inte.. Det blir nog att se på fotboll på nån timme, men måste verkligen klä mig med mkt kläder för kommer frysa ihjäl :) , sen blir det nog Haparanda.. Gud så jag längtar till nästa vecka för då kommer endel av kläderna som underkläderna, cardiganen i mörkturkos & röda toppen. Veckan därefter kommer den korta mörkblåa koftan och sen senare kommer den grå & cerisa koftan och den gråa klänningen.. Då har man alltid nåt att längta efter.. Äntligen har man hittar basplagg att fylla höstgarderoben med :) , men iaf, så uppdaterar jag senare. Förresten skulle verkligen behöva något filmtips, en romantisk komedi helst, någon som vet nån bra? ;)

Ciao.


Kommentarer
Postat av: queenpeach

allt med hugh grant, men just nu är in favorit music and lyrics ;) kolla gärna in min blogg och webshop:D

2008-09-13 @ 13:39:07
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0